HTML

Pásztó 2010

Friss topikok

2010.09.21. 11:57 Madison

Vár Tv.

Komment dr. Gajdics oldaláról: drgajdicsgabor.hu/hu/node/768#comment-56

Tisztelt dr.Gajdics Gábor!

Megragadom az alkalmat hogy gratuláljak önnek! Láttam a vár tv. adását, amelyben önt kicsit jobban megismerhettem. Mind a bemutatkozás, mind a program ismertető igen hasznos és informatív volt. Erre már nagyon nagy szükség volt, hiszen önt ezen oldaláról még sosem láttam. Kiderült, régóta politizál, igen jól érvel, logikusan gondolkozik, és ami a legfontosabb számomra, hogy CSAPATBAN gondolkodik és nyitott személyiség! Azt gondolom, önhöz bátran fordulok majd a problémáimmal.
A lakosság nevében köszönöm a riportot, ha lehetősége lesz rá, szívesen és nagy figyelemmel látnám újra egy tv. interjúban!
Bár mindig a jobb oldalt támogattam, most kissé bizonytalan voltam, hová adjam a voksom, de most már nincs min gondolkodnom. Ön meggyőzött, a szavazatommal magát, a FIDESZ-KDNP közös jelöltjét támogatom! Sok sikert, csak így tovább, legyen végre változás!

Tisztelettel:
Ferenc

Szólj hozzá!

Címkék: fidesz demokrácia pásztó dr gajdics gábor új lendület


A bejegyzés trackback címe:

https://paszto2010.blog.hu/api/trackback/id/tr392312170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása