HTML

Pásztó 2010

Friss topikok

2010.10.07. 23:41 Madison

Stromfeld udvar - Potyoró

"A kampány során Potyoró nevű választópolgárnak szemet szúrt, hogy a füvön állok az autómmal a Stromfeld udvarban. Igazat is adtam Potyorónak, hiszen tényleg ráálltam a fűre, bár hozzátenném, ez azért történt, mert nem akartam az ott lakók elől elfoglalni a parkolót. Azóta figyelem, hogy mások vajon ott állnak-e. Sajnos mások is ráállnak a fűre, viszont Potyorót azóta sem láttam, hallottam, hogy szóvá tette volna" Gajdics

Szólj hozzá!

Címkék: stromfeld udvar potyoro


A bejegyzés trackback címe:

https://paszto2010.blog.hu/api/trackback/id/tr432355220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása